گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز یک شنبه مورخ  1401/11/16، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) ، دکترمومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق یوردخانی معاون بهداشتی شبکه با حضور در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ، ضمن گرامیداشت این ایام و تبریک آن از کلیه پرسنل آقا در این مراکز با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی نمود.

  • کد خبر : 42343
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *