گرامیداشت روز پرستار

 پرستار

پرستار

گرامیداشت روز پرستار

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و هفته پرستار ،دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و جمعی از روسای ادارات با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) آرادان  ضمن تبریک روز پرستار ،از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر پرستاری قدردانی نمودند.

  • کد خبر : 34594
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *