گرامیداشت روز ماما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
روز ماما
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز پنج شنبه مورخ 1402/2/21 ، مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما ، با حضور دکترمومنی رئیس شبکه بهداشت و درمان و یوردخانی معاون بهداشتی و ماماهای شهرستان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان برگزار گردید.
در ابتدا دکتر مومنی رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه نقش ماما در مهمترین مسئله امروز کشور که همانا جوانی جمعیت و فرزندآوری می باشد ،بسیار حائز اهمیت است ،افزود :مراقبت از مادران باردار و نوزادان که از وظایف مهم ماما می باشد ،نقش بسزائی در این امر مهم دارد که نباید آن را نادیده گرفت .
ذر پایان این مراسم رئیس شبکه بهداشت و درمان با اهدا هدایا و لوح تقدیر از زحمات ماماهای شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
لینک کوتاه خبر :