گرامیداشت روز دندانپزشک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

گرامیداشت روز دندانپزشک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

روز دندانپزشک

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز شنبه مورخ 26/1/1402 ،دکتر مومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان به اتفاق یوردخانی معاون بهداشتی به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشک در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان حضور یافتند.

دکتر مومنی به مناسبت گرامیداشت این مناسبت گفت: دندانپزشکان بخش ارزشمندی از جامعه پزشکی هستند ،آنان ضامن سلامت جامعه و به عنوان یکی از اعضای تیم سلامت ،با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری های دهان و دندان ،ارتقای سطح سلامت ،پیشگیری و آموزش روش های بهداشتی به افراد جامعه ارائه می دهند ،نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.

در پایان دکتر مومنی ضمن تبریک این روز از دندانپزشکان و دستیاران آنان با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر و تشکر کرد.

  • کد خبر : 43465
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *