گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز سه شنبه مورخ 1402/7/4 ، دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت گرامیداشت روزجهانی بهداشت محیط از تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط گفت : خوشبختانه فعالیت مهندسی بهداشت محیط به عنوان یک فعالیت منسجم، منشاء اثرات زیادی در ارتقاء سلامت مردم بوده که با همت والا و تلاش بی وقفه همکاران در این حیطه روز به روز درخشش و اثربخشی بیشتری داشته که برهیچ انسان دوستدار سلامت پوشیده نیست.
همچنین در پایان این مراسم دکتر مومنی با لوح تقدیر و هدایا از زحمات شبانه روزی کارشناسان این حوزه تقدیر و تشکر کرد.
لینک کوتاه خبر :