کاشت نهال به مناسبت هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

کاشت نهال به مناسبت هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

کاشت نهال به مناسبت هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز پنج شنبه مورخ 1402/2/28 ،به مناسبت هفته ملی جمعیت و با همت واحد بهداشت خانواده و با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،یوردخانی معاون بهداشتی ،رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده و معصومی کارشناس بهداشت خانواده و جوانی جمعیت کاشت نهال توسط مادر بارداردر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان صورت گرفت.

در این اقدام دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن بیان معایب تک فرزندی و بحران سالمندی به اهمیت مساله فرزندآوری پرداخت.

و در پایان ضمن تشکر از حضور مادر باردار هدایایی به ایشان اهداء گردید.

  • کد خبر : 44463
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *