کاشت نهال به مناسبت هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
کاشت نهال به مناسبت هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز پنج شنبه مورخ 1402/2/28 ،به مناسبت هفته ملی جمعیت و با همت واحد بهداشت خانواده و با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،یوردخانی معاون بهداشتی ،رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده و معصومی کارشناس بهداشت خانواده و جوانی جمعیت کاشت نهال توسط مادر بارداردر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان صورت گرفت.
در این اقدام دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن بیان معایب تک فرزندی و بحران سالمندی به اهمیت مساله فرزندآوری پرداخت.
و در پایان ضمن تشکر از حضور مادر باردار هدایایی به ایشان اهداء گردید.
لینک کوتاه خبر :