کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت زنان و خانواده بامحوریت هرخانه یک پایگاه سلامت

کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت زنان و خانواده بامحوریت هرخانه یک پایگاه سلامت

 گروه

کارگروه

کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت زنان و خانواده بامحوریت هرخانه یک پایگاه سلامت

پنجمین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت زنان و خانواده بامحوریت هر خانه یک پایگاه سلامت در روز جهانی سفیر صلح در محل فرمانداری با حضور دکتر صفری معاون فرماندار، بخشداران، دکتر قدس ، دکتر مولایی و مهندس اسکندری زاده و خانم اکبری کارشناس بهداشت روان شبکه و کارشناسان سایر ادارات این شهرستان برگزار گردید.

دراین جلسه درابتدا دکتر قدس درخصوص طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت واهمیت مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی دراین طرح پرداخت سپس درخصوص بهبود وضعیت آب آشامیدنی شهرستان وعملیات زنده گیری سگهای ولگرد وکاهش آمار حیوان گزیدگی تصمیماتی اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 27453
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *