پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت فرا رسیدن سالروز جهانی بهداشت محیط
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت فرا رسیدن سالروز جهانی بهداشت محیط
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان در پیامی 4 مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
امروزه دستیابی به یک زندگی سالم با امید به زندگی مطلوب تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائه عادلانه خدمات سلامت فراهم می شود.
رسالت مهندسین بهداشت محیط، صیانت از محیط زندگی است و این عزیزان با شناسایی و کنترل عوامل محیطی تاثیر گذار بر سلامت، مسئولیت خطیری را با توجه به گسترش روز افزون و تنوع آلاینده های محیطی در اجرای رسالت خود برعهده دارند.
خوشبختانه فعالیت مهندسی بهداشت محیط به عنوان یک فعالیت منسجم، منشاء اثرات زیادی در ارتقاء سلامت مردم بوده که با همت والا و تلاش بی وقفه همکاران در این حیطه روز به روز درخشش و اثربخشی بیشتری داشته که برهیچ انسان دوستدار سلامت پوشیده نیست.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط به همکاران بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان ، آرزوی موفقیت برای یکایک خدمتگزاران این عرصه را از درگاه الهی مسئلت می نمایم.
دکتر محمد مومنی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان