پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت روز روانشناس
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت روز روانشناس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در پیامی، نهم اردیبهشت روز روانشناس و مشاور را به همکاران فعال در این عرصه تبریک گفت :
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
نهم اردیبهشت ماه، روز روانشناس و مشاور، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاشهای بیوقفه و خدمات ارزندهی متخصصان این حوزه در ارتقای سلامت روان جامعه است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، مراتب تبریک و تهنیت خود را به تمامی روانشناسان و مشاوران گرانقدر، به ویژه همکاران گرامی در شبکه بهداشت و درمان آرادان، ابراز میدارم.
نقش روانشناسان و مشاوران در دنیای پیچیده امروز، بیش از هر زمان دیگری آشکار است. این عزیزان با صبر و حوصله، درایت و تخصص خود، یاریگر انسانها در گذر از چالشهای زندگی، ارتقای سلامت روان، و دستیابی به آرامش و تعادل روانی هستند. همچنین همواره بر اهمیت علم روانشناسی و مشاوره و نقش کلیدی آن در ارتقای کیفیت زندگی دانشجویان و کارکنان تأکید شده است. از این رو، از زحمات و تلاشهای بیوقفه همکاران گرامی در این حوزه، ، صمیمانه قدردانی مینمایم.
امید است در سایه تعامل و همکاری صمیمانهی شبکه بهداشت و جامعه روانشناسی و مشاوره، شاهد پیشرفت روزافزون این علم کاربردی و اثرگذار در جهت ارتقای سلامت روان و افزایش تابآوری جامعه باشیم.
بهروزی و توفیق روزافزون شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر محمد مومنی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان