پیام تبریک دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت آغاز هفته سلامت روان
پیام تبریک دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت آغاز هفته سلامت روان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در پیامی 18 مهر ماه آغاز هفته سلامت روان را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت :
متن پیام به شرح زیر است:
آغاز هفته بهداشت روان را به همکاران گرامی، تبریک و تهینت عرض نموده و برای همه آنان آرزوی تندرستی ، سلامت و آرامش روح و روان دارم.
بهداشت روان در هر جامعه ای کلید واژه ای تاثیرگذار است که می خواهد با بهبود وضعیت روانشناختی خود به سوی آرامش و آسایش بیشتر رهسپار شود.
اگر هم افزایی و همکاری دستگاه های مرتبط و آگاهی جامعه منجر به فرهنگ سازی مناسب در زمینه بهداشت روان شود قطعا می توانیم به روزهایی بهتر سلام کنیم.
در این مجال فرصت را مغتنم شمرده و از همه دست اندرکاران بهداشت روان که در عرصه مراقبت از فضای روانی جامعه و گسترش خدمات موثر مشاوره ای فعالیت های بی نظیری انجام داده اند تقدیر و تشکر می نمایم.
در پناه لطف خداوند شاد و پیروز باشید.
دکتر محمد مومنی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان