پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت هفته سلامت
هفته سلامت گرامی باد
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان،روز چهارشنبه مورخ 1402/2/13 ،به مناسبت هفته سلامت و پویش سلامتی را قدم بزن ،برنامه پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در فضای خارج از شبکه برگزار گردید.
این برنامه با هماهنگی یوردخانی کارشناس آموزش سلامت به مناسبت هفته سلامت و درراستای اجرای اهداف برنامه پویش سلامتی را قدم بزن برنامه ریزی و اجرا گردید.
لینک کوتاه خبر :