ویزیت رایگان متخصص داخلی به مناسبت هفته سلامت در بیمارستان امام حسین (ع)آرادان
هفته سلامت گرامی باد
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان،روز سه شنبه مورخ 1402/2/12، به مناسبت هفته سلامت و همزمان با بزرگداشت روز معلم ویزیت رایگان متخصص داخلی در بیمارستان امام حسین (ع) آرادان انجام شد.
در این اقدام که با هماهنگی مباشر کارشناس سلامت مدارس و جوانان صورت گرفت ، ویزیت تعدادی از معلمان و مراجعین توسط دکتر فراست متخصص داخلی بیمارستان امام حسین (ع) آرادان رایگان انجام شد.
لینک کوتاه خبر :