هفته تربیت بدنی

 تربیت

تربیت

هفته تربیت بدنی

صبح روز یکشنبه مورخ 1400/07/25به مناسبت هفته تربیت بدنی ، جلسه ای با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه ، صارمی کارشناس اداره ورزش و جوانان ، یوردخانی کارشناس مسئول گسترش شبکه و اسکندری زاده کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط در محل شبکه بهداشت آرادان برگزار گردید.در این جلسه به بررسی برنامه تدوین شده از طرف اداره ورزش و جوانان به منظور رعایت پروتکل های موجود پرداخته شد . دکتر قدس ضمن تاکید بر اجرای این برنامه ها در فضای باز و رعایت فاصله گذاری و رعایت دستورالعمل های موجود بر نظارت هر چه دقیق تر تیم نظارتی شبکه برنامه های این هفته تاکید نمودند.

  • کد خبر : 33568
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *