نواختن زنگ سلامت در دبستان سمیه شهرستان آرادان

نواختن زنگ سلامت در دبستان سمیه شهرستان آرادان

زنگ سلامت

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ، روز شنبه  مورخ 1402/2/9 ، به مناسبت هفته سلامت ، زنگ سلامت با حضور مباشر کارشناس مدارس و جوانان، موسوی کارشناس بهبود تغذیه جامعه، رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده و معصومی کارشناس بهداشت خانواده به اتفاق  مدیرو معلمان   در مدارس شهرستان آرادان نواخته شد.

در ابتدای این مراسم مباشر اهم برنامه های هفته سلامت و روز شمار هفته و اهمیت سلامت فردی در جامعه را اعلام نمود و زنگ سلامت به همراه مدیر و مسئول مدرسه نواخته شد. سپس موسوی کارشناس تغذیه درخصوص تغذیه سالم و نقش آن در پیش گیری از بیماری های غیرواگیر و همچنین نقش تغذیه سالم در رشد و افزایش ایمنی بدن ، حافظه و یادگیری برای دانش آموزان مطالبی را بیان نمود و در ادامه رهایی و معصومی کارشناسان بهداشت خانواده برای معلمان و کارکنان مدارس در خصوص جوانی جمعیت و اهمیت آن آموزش دادند و پمفلت های آموزشی در این خصوص بین آنها توزیع گردید.

  • کد خبر : 43678
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *