نظارت عالیه معاونت بهداشتی و کارشناسان دانشگاه از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
نظارت عالیه معاونت بهداشتی و کارشناسان دانشگاه از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز دوشنبه مورخ 1402/3/8، جلسه نظارت عالیه معاونت بهداشتی دانشگاه از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور دکتر کسائیان معاونت بهداشتی،دکتر فریور مدیرشبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی ،دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ،و کلیه کارشناسان معاونت بهداشتی و ستاد شبکه بهداشت و درمان آرادان در سالن کنفرانس مرکز خدمات جامع سلامت داورآباد برگزار گردید.
در ابتدا دکتر مومنی ضمن عرض خیرمقدم به معاونت محترم بهداشتی و هیات همراه به بیان چالش ها و مسائل پیش رو در شبکه بهداشت و درمان پرداخت.
در ادامه دکتر فریور مدیرشبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی ضمن بیان مقدمه ای در رابطه با نظارت عالیه ،چالش های موجود در رابطه با تجهیزات مراکز و خانه های بهداشت تحت پوشش شهرستان و نیروی انسانی موردنیاز و راهکارهای حل مسائل را مطرح نمود.
همچنین دکترصرفی کارشناس گسترش معاونت بهداشتی گزارشی از پایش ها و نظارت های صورت گرفته از مراکز و خانه های بهداشت تحت پوشش شهرستان را ارائه نمود.
همچنین معصومی کارشناس بهداشت خانواده و جوانی جمعیت شهرستان آرادان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هفته ملی جمعیت را ارائه نمود.
در ادامه این نظارت عالیه کلیه کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه ،چالش ها و نقاط ضعف و قوت در پایش های صورت گرفته را مطرح کردند و شاخص های بهداشتی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند، و جهت ارتقا برخی از شاخص ها و رفع نقاط ضعف به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان دکتر کسائیان ضمن بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت داورآباد و کهن آباد و خانه های بهداشت فروان و کندقلیخان و عرض خداقوت به همکاران ،روند ارائه خدمات بهداشتی در این مراکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.