نشست هم اندیشی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با پرستاران
نشست هم اندیشی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با پرستاران
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز سه شنبه مورخ 1403/3/8 ،نشست هم اندیشی پیرامون مسائل پرستاری با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ،یوردخانی معاون بهداشتی و کلیه پرستاران مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی داورآباد در سالن کنفرانس این مرکز برگزار گردید.
در این نشست دکتر مومنی ضمن تشکر از زحمات همکاران و عرض خداقوت به آنان ،مسائل مربوط به پرستاری را در این مرکز مورد بررسی قرار داد. در ادامه این جلسه پرستاران مسائل مربوط به کشیک ها را مطرح کردند و مدیر شبکه بهداشت و درمان کلیه شیفت ها ،جابجایی نیروهای پرستاری و نحوه ارائه خدمات مطلوب را بررسی کرد و مقرر گردید از این پس برنامه کشیک و شیفت ها با هماهنگی بیشتر انجام شود و کلیه پرستاران در برنامه ریزی مربوط به کشیک ها هماهنگی بیشتری داشته باشند.