نشست هم اندیشی بررسی مسائل مربوط به مرکز شبانه روزی داورآباد

نشست هم اندیشی بررسی مسائل مربوط به مرکز شبانه روزی داورآباد

نشست هم اندیشی بررسی مسائل مربوط به مرکز شبانه روزی داورآباد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز چهار شنبه مورخ  1402/9/15، نشست هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل مرکز شبانه روزی داورآباد با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ،یوردخانی معاون بهداشتی ،دکتر غضنفری مسئول مرکز و پرستاران در مرکز داورآباد برگزار گردید.

در این نشست دکتر مومنی ضمن عرض خداقوت و تشکر از حضور همکاران، مسائل پیش رو در مرکز شبانه روزی را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این جلسه دکتر غضنفری مسئول مرکز شبانه روزی مسائل موجود در مرکز را از جمله شیفت های پرستاران و خدمات قابل ارائه در مرکز و روند اجرای طرح پویش سلامت با غربالگری فشارخون و دیابت مطرح  و همچنین پرستاران کلیه مسائل و موارد مربوط به شیفت ها را بیان کردند.و حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده در جلسه پرداختند.

در پایان مدیر شبکه بهداشت و درمان از همکاران خواست تا با تمام توان و تلاش خود در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مراجعین گام بردارند و با توجه به امکانات موجود در مرکز در راستای ارائه حداکثری خدمات در مرکز، نیاز مراجعین را به دریافت خدمات پاسخگو باشند.

  • کد خبر : 48312
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *