مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه بهداشت در روستای ده‌سلطان شهرستان آرادان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه بهداشت در روستای ده‌سلطان شهرستان آرادان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید

.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به استان سمنان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه بهداشت را در روستای ده‌سلطان در شهرستان آرادان از توابع استان سمنان را افتتاح کرد. دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه بیان کرد: این مرکز بهداشتی با زیر بنای ۶۶۰ متر مربع است و عملیات ساخت مرکز خدمات جامعه سلامت روستایی و خانه بهداشت در روستای ده‌سلطان از سال ۹۶ آغاز شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: اعتبار ساخت آن ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اعتبار تجهیزات آن۷۵۰ میلیارد ریال است و جمع اعتبار ساخت و تجهیز این مرکز نیز ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال می‌باشد. وی افزود: روستای ده‌سلطان ۲ هزار و ۱۱۳ نفر جمعیت و ۶۹۹ خانوار دارد. گفتنی است: همزمان با سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان، ۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
  • کد خبر : 22968
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی