دیدار رئیس بیمارستان امام حسین(ع)و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با امام جمعه معزز شهرستان به مناسبت هفته سلامت
هفته سلامت گرامی باد
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)آرادان،روز یکشنبه مورخ 1402/2/10، به مناسبت هفته سلامت و همزمان با دومین روز از هفته سلامت و با شعار جوانی جمعیت و سالمندی سالم دکتر مومنی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق یوردخانی معاون بهداشتی ،رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده ،شمس مسئول اورژانس115 و میرزایی مسئول امور عمومی با حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا امام جمعه معزز شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدا دکتر مومنی ضمن تبریک هفته سلامت ،اهم برنامه های این هفته را تشریح نمود و در خصوص شعار هفته سلامت با عنوان سلامتی برای همه با پزشکی خانواده مطالبی را بیان نمود و به معرفی برنامه پزشک خانوده و مزایای اجرای این برنامه پرداخت.
در ادامه دکتر مومنی با توجه به شعار دومین روز از هفته سلامت با عنوان جوانی جمعیت و سالمندی سالم از امام جمعه محترم خواستار تاکید بر موضوع افزایش جمعیت و موضوع بحران سالمندی در خطبه های نماز جمعه شدند.
در پایان رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانوداه ضمن بیان اهمیت موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت و لزوم آگاه سازی عموم مردم در زمینه افزایش جمعیت مطالبی را بیان نمود.