حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راهپیمایی 22 بهمن

حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راهپیمایی 22 بهمن

حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز یکشنبه مورخ  1402/11/22، کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

همچنین به مناسبت این پیروزی شکوهمند ، پرسنل اورژانس115 شهرستان با استقرار آمبولانس در مسیر راهپیمایی 22 بهمن آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به مردم اعلام نمودند.

  • کد خبر : 49695
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر