حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان و تبریک سال نو
تبریک سال نو
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،مورخ 6/1/1401 ،در اولین روز رسمی کاری در سال جدید ، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق دکتر مولایی معاون بهداشتی ،شمس مسئول اورژانس115،قاسمی کارشناس مسئول بیماری ها و میرزایی مسئول امور عمومی با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش شهرستان ، آغاز سال جدید و عید نوروز را به همکاران تبریک عرض نموده و از زحمات آنان در طی یک سال اخیر به ویژه در زمینه واکسیناسیون و مدیریت و کنترل بیماری کووید19 قدردانی کرد.
لینک کوتاه خبر :