جلسه هماهنگی برگزاری هفته سرطان و پویش ملی تغذیه در شهرستان آرادان

جلسه هماهنگی برگزاری هفته سرطان و پویش ملی تغذیه در شهرستان آرادان

جلسه هماهنگی برگزاری هفته سرطان و پویش ملی تغذیه در شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز یکشنبه مورخ 1402/11/8 ،جلسه هماهنگی برگزاری هفته سرطان و پویش ملی تغذیه با حضور یوردخانی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،کلیه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و کلیه کارشناسان ستادی در اتاق ریاست شبکه برگزار گردید.

در این جلسه قاسمی کارشناس مسئول مبارزه با بیماریها در خصوص برنامه های هفته سرطان توضیحاتی را ارائه نمود و از مسئولین مراکز خواست تا در راستای بزرگداشت این هفته اقدامات لازم را انجام و نظارت کافی را در جهت تکمیل و ارسال مستندات هفته مذکور از مراکز و خانه های بهداشت  داشته باشند.

همچنین کلیه کارشناسان مباحث مربوط به واحد خود را مطرح و پیگیری کردند و در ادامه این جلسه در راستای اجرای پویش ملی تغذیه با شیر و خرما از افراد حاضر در جلسه پذیرایی شد و تاکید گردید از ظرفیت سفیران و داوطلبین سلامت در خصوص اجرای این پویش نهایت استفاده شود و مستندات مربوطه به واحد آموزش سلامت شهرستان ارسال گردد.

  • کد خبر : 49466
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر