جلسه شورای بهورزی شهرستان آرادان
شورا
جلسه شورای بهورزی شهرستان آرادان
یکشنبه بیست و هشتم خرداد 1400 جلسه شورای بهورزی با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت ، دکتر مولائی معاون بهداشتی ، خانم فلاحی مدیر مرکز بهورزی ،خانم شعیری مربی مرکز بهورزی ،خانم مومنی گسترش شبکه بهداشت و نمایندگان بهورزان شهرستان آرادان در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان آرادان برگزار گردید.
در این جلسه خانم فلاحی مدیر مرکز بهورزی شهرستانهای آرادان و گرمسار گزارشی از عملکرد خانه های بهداشت و بهورزان در سه ماهه اول سال1400مطرح نمودند.
درپایان نمایندگان بهورزی مسائل و مشکلات موجود رامطرح نمودند.
لینک کوتاه خبر :