جلسه ستاد بحران شهرستان آرادان
ستاد بحران
جلسه ستاد بحران شهرستان آرادان
امروز یکشنبه سیزدهم مهر99 جلسه ستاد بحران شهرستان آرادان با حضور مهندس بوربور فرماندار شهرستان و دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت و روسای سایر ادارات مرتبط در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ارادان برگزار گردید
دراین جلسه دکتر قدس ریاست شبکه در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان و رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان آرادان توضیحاتی دادند .
در ادامه خواستار رفع مشکل کلرزنی چاه آب روستای یاتری علیا که تامین کننده آب دو روستای قمر به نام های امامزاده علی اکبر و امیر اباد نیز می باشد از اداره آب و فاضلاب شهرستان شدند.
لینک کوتاه خبر :