جلسه درون بخشی هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

جلسه درون بخشی هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

گرامیداشت هفته سلامت

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز سه شنبه مورخ 1402/2/5 ، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت ، جلسه درون بخشی با حضور دکتر مومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، یوردخانی معاون بهداشتی و کلیه کارشناسان ستادی در اتاق ریاست شبکه برگزار گردید.

در این جلسه اجرای دستورالعمل ها و برنامه های مرتبط با هفته سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ددکتر مومنی ضمن بیان اهمیت هفته سلامت در اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته تاکید نمود، در ادامه یوردخانی کارشناس آموزش و ارتقا سلامت ضمن بیان شعار هفته سلامت (سلامتی برای همه با پزشکی خانواده) روز شمار هفته سلامت را اعلام کرد.

همچنین کلیه کارشناسان برنامه های پیشنهادی خود را مطرح نمودند و مقرر گردید کلیه واحدها مستندات اجرای برنامه های خود را ارسال نمایند.

 

  • کد خبر : 43628
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *