جلسه درون بخشی هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
گرامیداشت هفته سلامت
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز سه شنبه مورخ 1402/2/5 ، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت ، جلسه درون بخشی با حضور دکتر مومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، یوردخانی معاون بهداشتی و کلیه کارشناسان ستادی در اتاق ریاست شبکه برگزار گردید.
در این جلسه اجرای دستورالعمل ها و برنامه های مرتبط با هفته سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
ددکتر مومنی ضمن بیان اهمیت هفته سلامت در اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته تاکید نمود، در ادامه یوردخانی کارشناس آموزش و ارتقا سلامت ضمن بیان شعار هفته سلامت (سلامتی برای همه با پزشکی خانواده) روز شمار هفته سلامت را اعلام کرد.
همچنین کلیه کارشناسان برنامه های پیشنهادی خود را مطرح نمودند و مقرر گردید کلیه واحدها مستندات اجرای برنامه های خود را ارسال نمایند.
لینک کوتاه خبر :