جلسه بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستاهای ییلاقی شهرستان آرادان

جلسه بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستاهای ییلاقی شهرستان آرادان

 اب

آب آشامیدنی

جلسه بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستاهای ییلاقی شهرستان آرادان

امروز دوشنبه سیزدهم خرداد99 جلسه ای درخصوص بهبود آب آشامیدنی وتامین آب شرب بهداشتی شهر کهن آباد و روستاهای رامه بالاوپایین،چهارطاق،قالیباف و... با حضور دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت ودرمان آرادان وبخشدار شهرکهن آباد وریاست آب وفاضلاب شهری وروستایی شهرستان وخانم اسکندری زاده کارشناس مسئول  بهداشت محیط شهرستان آرادان در محل بخشداری شهر کهن آباد برگزار گردید.

دراین جلسه مقرر گردید تا هفته آینده بازدید ازسامانه آبرسانی روستاههای ییلاقی ذکر شده انجام شده ونسبت به  رفع ایرادات آن دراسرع وقت اقدام گردد.

درپایان جلسه دکتر قدس ریاست شبکه به همراه کلیه حاضرین در جلسه از سیستم آبرسانی شهر کهن آباد وروستای کندقلی خان بازدید به عمل آورده اند.

  • کد خبر : 26252
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *