جلسه برون بخشی به مناسبت هفته شیر مادر

جلسه برون بخشی به مناسبت هفته شیر مادر

جلسه برون بخشی به مناسبت هفته شیر مادر

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز یکشنبه مورخ 1402/5/15،جلسه برون بخشی به مناسبت هفته شیر مادر با حضور رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده و نمایندگان سایر ادارات مرتبط در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان برگزار گردید.

دراین جلسه که به مناسبت هفته شیر مادرو با روز شمار محیط کار حامی شیر مادر، برگزار گردید ،روسای سایر ادارات شهرستان نیز حضور داشتند.

در ابتدا رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده در رابطه با اهمیت تغذیه با شیر مادر و آماده سازی محیط کار برای مادران شاغل جهت شیردهی آسان تر به فرزندان خود و حمایت از آنان مطالبی را بیان نمود و در ادامه هر یک از مسئولین حاضر در جلسه راهکارها و نظرات پیشنهادی خود را ارائه نمودند.

  • کد خبر : 45671
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *