جلسه هرخانه یک پایگاه سلامت در شهرداری شهرستان آرادان
پایگاه سلامت
جلسه هرخانه یک پایگاه سلامت در شهرداری شهرستان آرادان
امروز سه شنبه چهارم شهریور 99 جلسه هرخانه یک پایگاه سلامت با حضور دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت و دکتر مولایی معاون بهداشتی شبکه و خانم اسکندری زاده کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت آرادان برای کارکنان شهرداری آرادان برگزار گردید.
در این جلسه دکتر قدس ریاست شبکه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری محرم و تبریک هفته دولت و روزکارمند و تشکر از مهندس صادقی شهردار شهر آرادان درخصوص نظارت مطلوب شهرداری بر رعایت موازین بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری به تشریح طرح هرخانه یک پایگاه سلامت و وضعیت این طرح در شهرستان آرادان پرداختند.
درخاتمه دکتر مولایی و خانم اسکندری زاده درخصوص رفع مشکلات و بهبود وضع دفع زباله و فاضلاب شهری موارد را مطرح فرمودند.
لینک کوتاه خبر :