تقدیر از پرستاران بیمارستان امام حسین (ع) آرادان

تقدیر از پرستاران بیمارستان امام حسین (ع) آرادان

 پرستاران

پرستاران

تقدیر از پرستاران بیمارستان امام حسین (ع) آرادان

روز یکشنبه سی ام آذرماه 99 به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ،جناب حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان به همراه دکتر صفری فرماندار آرادان و دکتر نداف سرپرست بیمارستان امام حسین(ع) و دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت آرادان با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) ارادان ضمن تبریک روز پرستار ، از زحمات و فداکاری و از خود گذشتگی کادر پرستاری در مبارزه با بیماری کووید19 تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

  • کد خبر : 28802
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *