تحقق وعده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان / افتتاح خانه بهداشت یاتری علیا شهرستان آرادان
.
به مناسبت هفته دولت و در راستای تحقق وعده دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مبنی بر افتتاح چهل پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی از دهه فجر 97 الی دهه فجر 98، عصر روز یکشنبه سوم شهریور ماه و اولین روز از هفته دولت سال 98 دوازدهمین پروژه بهداشتی دانشگاه افتتاح شد.
خانه بهداشت یاتری علیا شهرستان آرادان عصر با حضور مهندس علیرضا آشناگر استاندار سمنان، دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، فرماندار شهرستان آرادان و سایر مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
لازم به ذکر است: این خانه بهداشت با زیر بنای 85 مترمربع که مبلغ بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال هزینه برای ساخت و تجهیز این مرکز هزینه شد.
لینک کوتاه خبر :