برگزاری کارگروه سلامت وامنیت غذایی ،فرهنگی واجتماعی
کار گروه سلامت
برگزاری کارگروه سلامت وامنیت غذایی ،فرهنگی واجتماعی
در تاريخ يكشنبه 11 / 03 / 99 جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذایی ،فرهنگي و اجتماعي در سالن پژوهش سراي آموزش و پرورش به رياست مهندس بور بور فرماندار شهرستان و دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت و درمان و سایر روساي ادارات شهرستان آرادان برگزار گرديد.
در اين جلسه جناب آقاي دكتر قدس رياست شبكه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با تاکید بر ادامه فاصله گذاری اجتماعی به تشريح طرح هر خانه يك پايگاه سلامت پرداختند و مصوبات طرح مذكور را تشريح نمودند .
لینک کوتاه خبر :