برگزاری کارگروه سلامت اجتماعی زنان و خانواده در سالن شهید سلیمانی فرمانداری
کارگروه سلامت اجتماعی زنان و خانواده
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،پنج شنبه مورخ 1401/5/6 ، کارگروه سلامت اجتماعی زنان و خانواده با حضور مهندس خانی سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان ،دکتر مولایی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان ،معصومی کارشناس بهداشت خانواده و سایر کارشناسان و روسای ادارات مربوطه با موضوع جوانی جمعیت و صیانت از جمعیت و تشویق جوانان به ازدواج و فرزند آوری در سالن شهید سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :