برگزاری سومین جلسه شورای بهورزی شهرستان آرادان

برگزاری سومین جلسه شورای بهورزی شهرستان آرادان

برگزاری سومین جلسه شورای بهورزی شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز دوشنبه مورخ 1402/8/15 ،جلسه شورای بهورزی با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ،یوردخانی معاون بهداشتی ،فلاحی مدیر مرکز آموزش بهورزی ، شعیری مربی مامایی و مسجدی نماینده بهورزان در اتاق ریاست برگزار گردید.

در ابتدا جلسه دکتر مومنی ضمن عرض خداقوت به همکاران از حضور آنان و تشکیل سومین جلسه شورای بهورزی در سال جاری تشکر کرد ، در ادامه یوردخانی اهم مسائل مربوط به بهورزان را مطرح کرد ،و هر یک از حاضرین در جلسه مسائل مربوط به بهورزان و خانه های بهداشت تحت پوشش شهرستان را مطرح کردند و در پایان به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده در جلسه و ارائه راهکارهای لازم پرداختند.

  • کد خبر : 47527
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *