برگزاری جلسه کارشناسان ستادی با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
برگزاری جلسه کارشناسان ستادی با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز دوشنبه مورخ 1402/7/17 ،جلسه هماهنگی کارشناسان ستادی با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان،یوردخانی معاون بهداشتی و کلیه کارشناسان ستادی در اتاق ریاست شبکه برگزار گردید.
در ابتدا دکتر مومنی ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارشناسان ،موارد مطرح شده در جلسه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
از جمله موارد مطرح شده در جلسه مشکلات سیستمی و قطعی های اینترنت ،کمبود منابع مالی و تخصیص کارپردازی ، مشکلات موجود در بازدید های بهداشت محیط ، هماهنگی های بیشتر با زایشگاه بیمارستان معتمدی ،هماهنگی های لازم جهت برگزاری مناسبت ها به ویژه هفته سلامت روان ،تاکید بر حضور و غیاب ها و ثبت سامانه حضور و غیاب ،انجام هماهنگی های لازم واحد مدارس با آموزش و پرورش ،بیماریابی فعال تر در مراکز و خانه های بهداشت ،پیگیری پسخوراند های پایش از مراکز و خانه های بهداشت بود.
در پایان بین حاضران در جلسه پیرامون موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات موجود ارائه گردید . همچنین دکتر مومنی خواستار پیگیری جدی تر در رفع مشکلات موجود شد.