برگزاری جلسه هماهنگی مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان با کارشناسان آزمایشگاه

برگزاری جلسه هماهنگی مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان با کارشناسان آزمایشگاه

برگزاری جلسه هماهنگی مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان با کارشناسان آزمایشگاه

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز یکشنبه مورخ 1402/11/8 ،جلسه هماهنگی کارشناسان آزمایشگاه با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان ،یوردخانی معاون بهداشتی شبکه و کارشناسان آزمایشگاه بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان و مسئول آزمایشگاه بیمارستان در اتاق ریاست بیمارستان برگزار گردید.

دکتر مومنی ضمن عرض خداقوت و تشکر از حضور همکاران در این جلسه ،از آنان خواست تا مسائل مربوط به آزمایشگاه و نحوه نمونه گیری و تعامل بین شبکه و بیمارستان را مطرح کنند.

در این جلسه در خصوص نحوه ارسال نمونه و دفعات ارسال آن در روز از شبکه به بیمارستان و تعامل و همکاری بیشتر بین شبکه و بیمارستان ،بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید کلیه نمونه ها در اسرع وقت ارسال شود .

  • کد خبر : 49469
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم