برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت هفته جوان
برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت هفته جوان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز پنجشنبه مورخ1401/12/4 ،جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری هفته جوان با حضور یوردخانی معاون بهداشتی شبکه ،مباشر کارشناس مدارس و جوانان و سایر کارشناسان ستادی در دفتر ریاست شبکه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه یوردخانی و مباشر اهم برنامه های هفته جوان و روز شمار هفته را اعلام نمودند و سپس سایر کارشناسان برنامه های خود را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مناسبت اعلام نمودند.
در پایان با بحث و تبادل نظر بین حاضرین در جلسه مقرر گردید کلیه کارشناسان آموزش های مرتبط با هفته جوان را برای گروه هدف برگزار کنند و سفیران و رابطین جوانی که ازدواج کرده اند معرفی گردند و غرفه های صنایع دستی در دانشکده علوم و صنایع غذایی برپا گردد.
همچنین مقرر گردید کارگاه های ازدواج سالم برای دانشجویان توسط مشاور دانشکده علوم و صنایع غذایی برگزار گردد.