برگزاری جلسه مسئولین مراکز با دکترمومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان
برگزاری جلسه مسئولین مراکز با دکترمومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز شنبه مورخ1402/7/15 ،جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ،یوردخانی معاون بهداشتی و کلیه مسئولین مراکز در اتاق ریاست برگزار گردید.
دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن قدردانی از زحمات پزشکان به بررسی مسائل و مشکلات موجود در مراکز خدمات جامع تحت پوشش شهرستان پرداخت.
سپس کلیه پزشکان مسائل مرتبط با مراکز و خانه های بهداشت تحت پوشش خود را مطرح نمودند.
در این جلسه مسائلی پیرامون شیفت های پزشکان در مرکز شبانه روزی ،قطعی اینترنت مراکز و مشکلات سیستمی در مراکز ،مشکلات موجود در نظام ارجاع و هماهنگی های لازم با بیمارستان امام حسین (ع) و کمبود تجهیزات در مراکز و خانه های بهداشت مطرح گردید.
در پایان این جلسه با بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده در جلسه ، راهکارهای لازم جهت رفع موانع موجود ارائه گردید.