برگزاری جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با کارشناسان ستادی

برگزاری جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با کارشناسان ستادی

برگزاری جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با کارشناسان ستادی

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز یکشنبه مورخ 1402/11/1 ،جلسه کارشناسان ستادی با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان ،یوردخانی معاون بهداشتی و کلیه کارشناسان ستادی در اتاق ریاست شبکه برگزار گردید.

در ابتدا دکتر مومنی ضمن عرض خداقوت و تشکر از زحمات همکاران ،از کلیه واحدها خواست تا گزارش عملکرد مربوط به واحد خود را ارائه کنند.

در ابتدا قاسمی کارشناس مسئول مبارزه با بیماریها در خصوص پویش ملی فشارخون و دیابت گزارشی را ارائه نمود و ضمن بیان شاخص مراکز و خانه های بهداشت به تفکیک ،پایان طرح را اعلام نمود و از زحمات و همکاری همکاران تشکر کرد. همچنین قاسمی در خصوص موارد مطرح شده در نظارت عالیه و رفع مسائل موجود توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده در خصوص موارد زایمان در منزل ،افزایش موارد نوزاد نارس ،بالا بردن ثبت موارد ویزیت کودکان و نحوه برگزاری کلاس آمادگی برای زایمان ،مواردی را مطرح نمود.

همچنین موسوی کارشناس بهبود تغذیه جامعه در خصوص شروع پویش ملی تغذیه و شعارهای آن توضیحاتی داد و از همکاران خواست تا مستندات و آموزش های لازم را در راستای هر چه بهتر پویش ،ارسال کنند.

در ادامه جلسه هر یک از کارشناسان مسائل مربوط به واحد خود را مطرح کرده و مقرر گردید جلسات در روز مشخصی از هفته با مسئولیت و هماهنگی هر یک از کارشناسان برگزار و مصوبات جلسه به طور جدی پیگیری و مسائل موجود برطرف گردد.

  • کد خبر : 49306
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر