برگزاری جلسه ستاد نوروزی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
جلسه ستاد نوروزی
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز چهارشنبه مورخ 1402/12/23، جلسه ستاد نوروزی با حضور یوردخانی معاون بهداشتی ،کلیه کارشناسان ستادی،کلیه مسئولین مراکز و ماماهای مراکز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان برگزار گردید.
در ابتدا یوردخانی ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران تاکید کرد در خصوص کشیک نوروزی پزشکان و ماماها برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و کلیه افراد در ساعات مشخص شده در کشیک خود حضور یابند.
همچنین تاکید گردید آمارها در ایام نوروز در زمان تعیین شده به مسئول جمع آوری آمار ارسال گردد.و واحدهای آزمایشگاه ،بهداشت محیط و دندانپزشک برنامه کشیک نوروزی خود را اعلام نمایند و واحد بهداشت محیط کلیه مراکز و اماکن تحت پوشش خود را بازدید و کلرسنجی را روزانه انجام دهند.
در خصوص نمونه گیری کرونا، اتاق نمونه گیری مشخص و از افراد مشکوک به کرونا نمونه گیری انجام شود و واکسیناسیون کرونا نیز همچنان ادامه یابد.و کلیه خدمات برای افراد مراجعه کننده و مسافرین نوروزی که در سامانه سیب ثبت نیستند به صورت مهمان انجام شود.همچنین کلیه آموزش ها به صورت حضوری و فضای مجازی در ایام نوروز انجام و به سفیران سلامت آموزش های لازم ارائه و شاخص خود مراقبتی ارتقا یابد.