برگزاری جلسه خودحفاظتی ادارات در شبکه بهداشت و درمان آرادان
برگزاری جلسه خودحفاظتی ادارات در شبکه بهداشت و درمان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آرادان روز پنج شنبه مورخ 1401/11/20، به مناسبت ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،جلسه خودحفاظتی ادارات با حضور یوردخانی معاون بهداشتی شبکه و سایر کارشناسان ستادی ،سروان اسماعیلی ،سروان اشرفی، رنجبر کارشناس آتشنشانی و صارمی مسئول بسیج ادارات در اتاق ریاست این شبکه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه سروان اسماعیلی در خصوص الزامات حفاظتی تجهیزات ادارات توضیحاتی را بیان نمود و در ادامه یوردخانی معاون بهداشتی شبکه، در رابطه با میزان حفاظت تجهیزات در مراکز و خانه های بهداشت توضیحاتی را ارائه نمود.
در پایان حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای لازم جهت افزایش ایمنی و حفاظت در ادارات پرداختند.
لینک کوتاه خبر :