برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های منتقله از آب و غذا در ایام محرم در سالن شهید سلیمانی فرمانداری
برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های منتقله از آب و غذا
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،چهارشنبه مورخ 1401/5/5 ،جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های منتقله از آب و غذا به ویژه بیماری وبا در ایام عزاداری محرم ، با حضور دکتر مولایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،و مدیران سایر دستگاه های اجرایی مرتبط و روسای هیئت های مذهبی شهرستان، در سالن شهید سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.
دکتر مولایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان بر رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا، و اقدامات پیشگیری از بیماری وبا و بیماری های منتقله از آب و غذا ، استفاده از ماسک ،رعایت فاصله گذاری اجتماعی ،کوتاه کردن زمان مراسمات ،برگزاری مراسمات در فضای باز ،استفاده از مواد غذایی بسته بندی شده و گندزدایی سطوح تاکید کرد.