برگزاری جلسه هماهنگی شبکه بهداشت و درمان با سازمان هلال احمر در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی
تعامل و همکاری
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز یک شنبه مورخ 1401/12/21، جلسه هماهنگی با حضور یوردخانی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، شمس مسئول اورژانس 115 و معمم ریاست هلال احمر در اداره هلال احمربرگزار شد.
در این جلسه بر تعامل هر چه بیشتر شبکه بهداشت و سازمان هلال احمر تاکید گردید و مقرر شد در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی با برپایی چادرهای هلال احمر و در نظر گرفتن سبدهای تغذیه در زمان تصادفات و شرایط بحران به مسافرین نوروزی خدمت رسانی شود.
همچنین مقرر گردید با توزیع پمفلت های حوادث ترافیکی تهیه شده توسط شبکه بهداشت به مسافرین ، آموزش ها ی لازم جهت جلوگیری از حوادث به افراد ارائه شود.
لینک کوتاه خبر :