برگزاري نمايشگاه به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر

برگزاري نمايشگاه به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر

.

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاهی با همکاری واحد های بهداشت روان و محیط در محل درمانگاه روستای داورآباد برگزار شد. دراین نمایشگاه علاوه بر نصب بنر و پوستر ،برشور و کتابچه های مربوط به پیشگیری از مصرف مواد مخدر و الکل، سللامت روان و کنترل دخانیات در اختیار مراجع کنندگان قرار داده شد. دراین نمایشگاه کارشناس بهداشت روان به انجام مشاوره فردی پرداخت و از علاقمندان جهت شرکت در کارگاه های خودمراقبتی دعوت به عمل آورد.
  • کد خبر : 22122
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی