برپایی میز خدمت و حضور سرپرست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راهپیمایی 22 بهمن

برپایی میز خدمت و حضور سرپرست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راهپیمایی 22 بهمن

برپایی میز خدمت و حضور سرپرست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز جمعه مورخ  1401/11/22، دکتر مومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،به اتفاق سایر کارکنان شبکه بهداشت با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

به مناسبت این پیروزی شکوهمند، میز خدمت به همت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برپا گردید. اقدامات صورت گرفته در این میز خدمت شامل اندازه گیری فشارخون،قندخون افراد شرکت کننده در راهپیمایی ،توزیع پمفلت ها و کتابچه های آموزشی از جمله جوانی جمعیت و همراهی سفیران سلامت در مسیر راهپیمایی بود.

همچنین پرسنل اورژانس115 شهرستان با استقرار آمبولانس در مسیر راهپیمایی 22 بهمن آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به مردم اعلام نمودند.

  • کد خبر : 42527
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *