برپایی میز خدمت و حضور سرپرست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راهپیمایی 22 بهمن
برپایی میز خدمت و حضور سرپرست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز جمعه مورخ 1401/11/22، دکتر مومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،به اتفاق سایر کارکنان شبکه بهداشت با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.
به مناسبت این پیروزی شکوهمند، میز خدمت به همت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برپا گردید. اقدامات صورت گرفته در این میز خدمت شامل اندازه گیری فشارخون،قندخون افراد شرکت کننده در راهپیمایی ،توزیع پمفلت ها و کتابچه های آموزشی از جمله جوانی جمعیت و همراهی سفیران سلامت در مسیر راهپیمایی بود.
همچنین پرسنل اورژانس115 شهرستان با استقرار آمبولانس در مسیر راهپیمایی 22 بهمن آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به مردم اعلام نمودند.