برپایی ایستگاه سلامت در مسجد روستای یاتری علیا
سلامت
برپایی ایستگاه سلامت در مسجد روستای یاتری علیا
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ، شنبه مورخ 1400/11/16 ، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت شبکه بهداشت و درمان ، اورژانس و هلال احمر شهرستان آرادان ،ایستگاه سلامت با حضور شمس کارشناس فوریت های پزشکی و قاسمی کارشناس مسئول بیماری ها در مسجد روستای یاتری علیا با هدف انجام واکسیناسیون کرونا ، تست اکسیژن خون، تست قندخون، کنترل فشارخون ،توزیع ماسک و ضدعفونی دست ها برپا گردید.
شایان ذکر است دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان از این ایستگاه سلامت ، بازدید و ضمن بررسی روند ارائه خدمات از زحمات همکاران قدردانی کرد.
لینک کوتاه خبر :