برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سالمند در شهرستان آرادان

برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سالمند در شهرستان آرادان

برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سالمند در شهرستان آرادان

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز دوشنبه مورخ 1402/7/10 ،به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند ایستگاه سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان،بهزیستی ،فرمانداری و سایر ادارات در مزرعه طبیعت شهرستان آرادان برپا گردید.

در این مراسم قدرتی سرپرت فرمانداری ،حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا امام جمعه ، و نمایندگان سایر ادارات شهرستان به اتفاق رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده ،معصومی کارشناس بهداشت خانواده ،دکتر قنبری پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی آرادان ، عاشوری مراقب سلامت و صارمی ماما و سالمندان شهرستان حضور داشتند.

کنترل قند و فشارخون ،ویزیت رایگان سالمندان ،آموزش توانمندی سالمندان ،توزیع پرل د3 و کلسیم و توزیع پمفلت های فعالیت بدنی از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایستگاه سلامت بود.

در پایان این مراسم از سالمندان فرهیخته با اهداء گلدان تقدیر و تشکر گردید.

  • کد خبر : 46698
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *