برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سالمند در شهرستان آرادان
برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سالمند در شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز دوشنبه مورخ 1402/7/10 ،به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند ایستگاه سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان،بهزیستی ،فرمانداری و سایر ادارات در مزرعه طبیعت شهرستان آرادان برپا گردید.
در این مراسم قدرتی سرپرت فرمانداری ،حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا امام جمعه ، و نمایندگان سایر ادارات شهرستان به اتفاق رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده ،معصومی کارشناس بهداشت خانواده ،دکتر قنبری پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی آرادان ، عاشوری مراقب سلامت و صارمی ماما و سالمندان شهرستان حضور داشتند.
کنترل قند و فشارخون ،ویزیت رایگان سالمندان ،آموزش توانمندی سالمندان ،توزیع پرل د3 و کلسیم و توزیع پمفلت های فعالیت بدنی از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایستگاه سلامت بود.
در پایان این مراسم از سالمندان فرهیخته با اهداء گلدان تقدیر و تشکر گردید.