بخش آندوسکوپی بیمارستان معتمدی گرمسار راه اندازی شد

بخش آندوسکوپی بیمارستان معتمدی گرمسار راه اندازی شد

بخش آندوسکوپی بیمارستان معتمدی گرمسار راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز چهارشنبه مورخ 1403/4/13 ،بخش آندوسکوپی بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار راه اندازی شد.

با همت و تلاش های شبانه روزی دکترمومنی سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار و رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان آرادان بخش آندوسکوپی بیمارستان معتمدی جهت رفاه حال بیماران گوارشی در شهرستان های آرادان و گرمسار در بیمارستان معتمدی گرمسار راه اندازی شد.و این بیمارستان به بخش آندوسکوپی تجهیز شد.

دکتر مومنی در راستای انجام این اقدام گفت: با توجه به شیوع بیماری های گوارشی و عدم دسترسی بیماران به بخش مهم آندوسکوپی جهت تشخیص اولیه بیماری ،تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم این بخش را به سایر بخش ها و خدمات درمانی در بیمارستان اضافه کنیم تا بیماران به دریافت خدمات درمانی در این بخش دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

دکتر مومنی همچنین افزود: در راستای رفاه حال بیماران و کاهش مشقت های بیماری و رفاه حال مردم شهرستان جهت دسترسی آسان تر به خدمات درمانی مطلوب تمام تلاش خود را می کنیم و امید است بتوانیم سطح خدمات بهداشتی و درمانی را جهت رفاه حال مردم در سطح شهرستان به نحو مطلوب و شایسته تری بالا ببریم.

  • کد خبر : 52576
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر