بازدید فرماندار آرادان از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی آرادان
فرما
بازدید فرماندار آرادان از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی آرادان
دوشنبه سی ویکم خرداد1400،آقای اوردوخانی فرماندار شهرستان ارادان به اتفاق دکتر قدس سرپرست شبکه وآقای شمسی مسئول اورژانس 115 شهرستان آرادان از پایگاههای اورژانس ده نمک وزائرسرا شهرستان ارادان بازدید به عمل آوردند.
دراین بازدید ضمن نشست با نیروهای پرتلاش این تلاش این پایگاهها دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت توضیحاتی درخصوص فعالیت پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی ارائه نمودند.
در ادامه اوردوخانی فرماندارشهرستان آرادان از زحمات کلیه پرسنل اوژانس 115 آرادان به خصوص در زمینه انتقال بیماران کووید 19تقدیر وتشکر نمودند.
درپایان از ساختمان جدید الاحداث پایگاه اورژانس 115 ده نمک بازدید به عمل آوردند./
لینک کوتاه خبر :