اولین جلسه پرسش و پاسخ دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان با کارکنان
اولین جلسه پرسش و پاسخ دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان با کارکنان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز سه شنبه مورخ 1403/2/25 ،اولین جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان،یوردخانی معاون بهداشتی ،کلیه کارشناسان ستادی ،مسئولین مراکز و بهورزان در اتاق ریاست برگزار شد.
در ابتدای جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن عرض خداقوت و تشکر از زحمات همکاران از حضور آنان قدردانی کرد.و به تمامی پرسش های آنان پاسخ گفت.در این جلسه مقرر گردید با توجه به مسائلی که در زمینه کمبود تجهیزات وجود دارد ،توسط واحد امور عمومی پیگیری های لازم صورت گیرد و موارد مطرح شده، بررسی و رفع گردد.همچنین مقرر گردید در خصوص مسائل موجود کارگروه سلامت و امنیت غذایی هماهنگی های لازم با اکبری نماینده شهرستان در کارگروه صورت گیرد.در خصوص مسائل واحد دارویی هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد .
در پایان دکترمومنی با توجه به مسائل مطرح شده در مراکز و واحدها و خانه های بهداشت ، و پاسخ به آنان ،تمامی موارد را مورد بررسی قرار داد و مقرر گردید تا حد امکان تمامی مسائل موجود رفع ،و در اسرع وقت گزارش اقدامات صورت گرفته به ریاست انجام شود.