آیین درختکاری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
آیین درختکاری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در روز پنج شنبه مورخ1401/12/18 ،در هفته منابع طبیعی و به مناسبت روز درختکاری مراسم درختکاری با کاشت تعدادی نهال با حضور دکتر مومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و جمعی از پرسنل این شبکه در محوطه شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از پرسنل به مناسبت روز درختکاری و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری اقدام به کاشت چندین اصله نهال در محوطه شبکه و بهداشت و درمان نمودند.
لینک کوتاه خبر :